Hydrophil Kelímek na vodu pro děti (0,25 l) - do koupelny i na cesty

 
  • 1 z 5
 
Dostupnost Skladem (> 5 ks)
127 Kč    
Kód produktu 3053
Značka Hydrophil
Kategorie Dětské kelímky
 
Kdo chce být opravdu udržitelný, ekologický a šetrný každým coulem, má možnost. V Hydrophilu doladili svůj zubní set do posledního detailu a nechali na míru vyrobit praktické vyplachovací kalíšky. Tentokrát s motivem typickým pro děti. Kalíšek má objem 0,25 l a dá se používat jak v koupelně, tak v kuchyni nebo na cestách. Nejzajímavější je na něm to, že je vyrobený v Německu ze 100% recyklovatelného materiálu Arboblend, který je bez BPA (Bisfenolu-A) a zároveň je bezpečný i z hlediska potravinářského. Za značkou Hydrophil stojí partička tří kamarádů z Hamburku. Kluci měli nejprve blog - blog o vodě, protože bez vody není život a je třeba se o ni starat. A mluvit o tom, že je třeba se o ni starat!  V létě 2013 během cyklovýletu začali ti tři vymýšlet, jak by se dalo a zda by se dalo vyvíjet produkty, které budou nejen veganské, ale také ideálně 100% šetrné k vodě.
Hmotnost 0.02 kg
Materiál Arboblend
Objem 0,25 l
Rozměry výška 8,5 cm, průměr v nejširší části 8 cm
Země původu Vyrobeno v Německu

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:

Za značkou Hydrophil stojí partička tří kamarádů z Hamburku. Kluci měli nejprve blog - blog o vodě, protože bez vody není život a je třeba se o ni starat. A mluvit o tom, že je třeba se o ni starat!  V létě 2013 během cyklovýletu začali ti tři vymýšlet, jak by se dalo a zda by se dalo vyvíjet produkty, které budou nejen veganské, ale také ideálně 100% šetrné k vodě. Například vyráběné s minimem vody a s minimálním znečištěním - takže pro vodu neutrální (ostatně o tom vypovídá i název firmy, Wasserneutral). Ať už v rámci výroby nebo v rámci recyklace.

A vyšlo to. Rychleji, než čekali. Ohlas byl obrovský. Už v září 2013 měli první výrobek - tričko. Vzápětí vymysleli neutrální mýdlo, bambusový kartáček, tašky… a pak se začali specializovat na W. A. S. H. (WAter. Sanitation. Hygiene), tedy na segment hygieny a péče o tělo. Oblast každodenního používání. Protože, jak říká jejich motto: “Udělat každý den o trochu lepší”. Ať už pro sebe, pro okolí nebo pro celý svět. Ono je to koneckonců propojené.

V roce 2014, ještě ve třech, založili značku Hydrophil. Dnes už je jich šest, mají stážisty a studenty na kratší úvazky. Rostou do výšky i šířky, ale pevně a neochvějně se drží svých zásad. A vodu milují. Koneckonců, “hydrophil”, tedy hydrofilní, znamená vodu přitahující, vodu milující.

 

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.