TIO Zubní nit s mátovou příchutí - z ricinového oleje
Popis
Zubní nit provoní ústa svěží mátou a z mezírek mezi zuby vymete nezvané hosty.
Povoskované vlákno z ricinového oleje je obohacené kokosovým olejem, který působí proti zubnímu kazu a zklidní dásně.
Bioplastová špulka se dá snadno zrecyklovat, stejně tak i krabička z FSC certifikovaného papíru, ve které se nit schovává.
TIO navíc podporuje ekologické projekty, a kompenzuje tak emise spojené s výrobou.
Tahle německá značka nás zaujala okamžitě. Představuje zcela nový pohled na tak běžnou a každodenní věc, jako je zubní kartáček. Kombinuje průlomové prvky udržitelnosti, designu a péče o zuby. Zaručí vám optimální péči o ústní dutinu i skvělý pocit z toho, že nepodporujete tvorbu hromady nerozložitelného odpadu. Jde totiž o mnohem víc než o prostý kartáček. Jde o ideu, že znečištění není nutné. Že i tak běžná věc může v důsledku znamenat ohromný rozdíl.
Hmotnost | 0.016 kg |
Certifikáty | Cruelty free and Vegan PETA, FSC |
Co s ní, až doslouží | špulku recyklujte v kontejneru na plast, nit patří do směsného odpadu |
Co s obaly | krabičku recyklujte v kontejneru na papír |
Délka | 50 m |
Materiál | špulka z recyklovatelného bioplastu z cukrové třtiny, nit z nylonu z ricinového oleje |
Materiál obalu | Papírová krabička |
Země původu | vyrobeno v Itálii |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
TIO založili Benjamin Beck a Fabian Ghosal s vizí kombinovat udržitelný přístup a holistický design tak, aby vytvořili kartáček přívětivý k životnímu prostředí, který bude zároveň stylovou alternativou k těm konvenčním. Je vyrobený téměř výhradně z rostlin, tzn. z obnovitelných zdrojů.
Fabian má spoustu let zkušeností z produktového vývoje a designu a mimo jiné i z tvorby nových výrobků z listů rostlin. Benjamin roky pracoval pro mezinárodní kreativní agentury v oblasti návrhu produktů, komunikace a brandingu.
Jejich zkušenost s prací pro mnoho značek, mimo jiné i pro velké výrobce zubních kartáčků, jim ukázala, že jen minimum firem skutečně a upřímně usiluje o udržitelnost. A to by rádi změnili. Jejich cílem je inspirovat i ostatní výrobce, nejlépe i ty největší, aby změnili svůj přístup a začali do skutečné udržitelnosti víc šlapat.